Wednesday 20 February 2013

Patah Tumbuh Hilang Berganti

Assalamualaikum wbt

Tirai 2013 SEMSALD tersingkap sayu dengan berita perpindahan Penolong Kanan Pentadbiran Hj. Mohd Saharuddin Sadali ke Sekolah Sultan Haji Ahmad Shah Pekan (SHAH) Pahang. Biarpun hanya seketika di bumi SEMSALD namun jasa dan pengorbanan beliau amatlah bermakna bagi warga sekolah ini, terutamanya dalam pengurusan pengajaran dan pembelajaran. Idea, pandangan dan kerjasama yang tidak berbelah bagi dalam semua perkara menjadikan beliau antara penolong kanan yang disegani oleh semua pihak sama ada pelajar, guru-guru, staff sokongan dan juga para ibu bapa. Kekuatan semangat beliau dalam menjalankan tugas di sekolah ini dikagumi semua guru biarpun terpaksa berjauhan dengan isteri dan anak-anak. Kami warga SEMSALD amat berterima kasih kepada mantan PK Pentadbiran ini atas sumbangan beliau selama di sekolah ini. Jasamu dikenang..

Kesuraman warga SEMSALD atas perpindahan PK Pentadbiran tidak berpanjangan seusai masuk minggu ketiga persekolahan sesi 2013 satu berita gembira dikhabarkan. PK Pentadbiran baru bakal melaporkan diri di SEMSALD. Selamat datang kami ucapkan kepada Ustaz Mohd Ismail Mohamood sebagai Penolong Kanan Pentadbiran SEMSALD yang baru. Pengalaman tuan dari KISAS kami harapkan dapat dikongsikan dengan warga SEMSALD untuk mengecapi kejayaan yang gemilang. InsyaAllah

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Tahniah kpd Us Mohd Ismail Mohamood atas perlantikan PK Pentadbiran SMSLD yg baru. Semoga SMSLD akan terus cemerlang di bawah pimpinan beliau.

    ReplyDelete

Album SMSLD